Gra o Tron

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Forum aktualnie zamknięte.


    Ludzie Blackfyre'ów

    Daemon
    Daemon


    Liczba postów : 273
    Join date : 16/07/2014

    Ludzie Blackfyre'ów Empty Ludzie Blackfyre'ów

    Pisanie by Daemon Czw Sty 29, 2015 10:18 pm

    Ogólnie spodobał mi się pomysł Willa, więc pomyślałem, że z braku innego zajęcia też sobie opiszę moich ludzi :3

    Gwardia Królewska

    Złożone z najlepszych rycerzy w Westeros bractwo, którego członkowie przysięgają strzec króla na Żelaznym Tronie oraz jego rodziny nawet za cenę życia. Zwani również Białymi Mieczami lub Białymi Płaszczami.

    Godność postaci: Martin Rivers, znany również jako "Olbrzym z Raventree Hall"
    Wiek: 34
    Miejsce urodzenia: Raventree Hall
    Obecne Stanowisko: Lord Dowódca Gwardii Królewskiej
    Ród: Bękart Blackwooda

    Wygląd: Martin nie bez powodu nazywany jest "Olbrzymem", już po urodzeniu był sporych rozmiarów niemowlakiem, więc nie ma się co dziwić, że wyrósł na mierzącego sobie trochę ponad dwa metry, masywnego, barczystego chłopa. Twarz ma surową i poważną, a szare oczy uważnie przyglądają się otoczeniu spod krzaczastych brwi. Ten wygląd jest trochę mylący, gdyż często słyszy się jego donośny śmiech. Czarne włosy nosi krótko przystrzyżone, w przeciwieństwie do równie czarnej, gęstej brody.

    Historia: Urodził się w Raventree Hall, jako syn Lorda i jednej ze służących. Pan zamku zatrzymał przy sobie chłopca, ponieważ do tej pory żona urodziła mu tylko same córki, a niemowlak wyglądał na silnego i zdrowego. Tak też Martin wychowywany był na zamku, nie cieszył się tam oczywiście przywilejami prawowitego syna, zwłaszcza, że jego macocha szczerze go nienawidziła. Kiedy miał jedenaście lat, w końcu urodził się młody Blackwood - dziedzic twierdzy. Wtedy też Lady Blackwood uknuła spisek, aby pozbyć się chłopaka. Niesłusznie oskarżony o morderstwo Rivers musiał uciekać z rodzinnego domu. Schronienie znalazł za Wąskim Morzem wśród wyrzutków ze Złotej Kompanii. Niezwykle silny, inteligentny i wyuczony trochę już w walce szybko odnalazł się w kompanii. W wieku dwudziestu lat poprowadził szaleńczą szarżę przeciwko Lyseńczykom na Spornych Ziemiach, rozbijając ich siły i ratując życie dowódcy - Aeriona Blackfyre. Tamtego dnia został jednym z kapitanów i towarzyszył Aerionowi w czasie każdego starcia jako jego prawa ręka. Później został najbliższym i najbardziej oddanym doradcą jego syna - Daemona, co po zdobyciu przez Czarne Smoki Żelaznego Tronu wyniosło go do rangi Lorda Dowódcy Białych Mieczy.

    Charakter: Trudno znaleźć człowieka równie lojalnego oraz wiernego przyjaciołom, a jednocześnie tak stanowczego i bezwzględnego wobec wrogów. Martin może być surowym i nieustępliwym dowódcą w czasie bitew i treningów, jednak jego żołnierze kochają serdecznego olbrzyma, który po wszystkim umie przysiąść z nimi nad kuflem i dzielić się opowieściami z pola bitwy, akompaniując im swoim donośnym śmiechem. Można przedstawić go jako surowego, ale serdecznego i kochającego ojca Złotej Kompanii.

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka morgenszternem, mieczem, sztyletami oraz kopią, pływanie, strzelanie z kuszy,  dowodzenie, perswazja.

    Ekwipunek: Morgensztern, biała tarcza, biała zbroja półpłytowa z płaszczem tego samego koloru, dwa sztylety, masywny koń bojowy, grzebyk do brody.




    Godność postaci: Bliźniacy Samuel i Arthos Stone
    Wiek: 25
    Miejsce urodzenia: Gdzieś w Dolinie Arrynów
    Obecne Stanowisko: Rycerze Gwardii Królewskiej
    Ród: Bękarty jakiegoś szlachcica

    Wygląd: Bracia należą do tych niższych spośród wysokich ludzi. Są dobrze zbudowani, lata służby w kompanii najemnej nie pozwoliły im obrosnąć w tłuszcz i się rozleniwić. Obaj chodzą gładko ogoleni. Praktycznie identycznych bliźniaków można rozróżnić tylko po tym, że Samuel włosy w kolorze słomy nosi przystrzyżone krótko, natomiast Arthos dał im trochę urosnąć.

    Historia: Bliźniacy urodzili się w Dolinie Arrynów, jako synowie jednego z członków szlacheckiego rodu i pasterki. Nazwisko ich ojca pozostaje nieznane, gdyż matka nie umiała sobie przypomnieć herbu. Chłopcy nigdy nie chcieli jednak zostać pasterzami i uciekli z domu w poszukiwaniu przygód. Udało im się zaciągnąć na statek kupiecki w Gulltown i w ten sposób dotarli do Myr. Oszukani jednak przez kapitana, który odmówił im zapłaty i wyrzucił ze statku, zostali sami w obcym mieście bez miedziaka przy duszy. Wtedy też zaczęli kraść... W ten sposób natknęli się na jednego z oficerów Złotej Kompanii, który złapał ich podczas próby opróżnienia jego sakiewki. Mieli wtedy po dwanaście lat i ku swojemu zdumieniu nie zostali ukarani, a wcieleni do kompanii. Po kilku latach stali się wartościowymi i cenionymi członkami jednostki i pasowano ich na rycerzy. Od tamtej chwili pięli się w górę łańcucha dowodzenia, nie raz udowadniając swoje umiejętności i zaradność. To w końcu Samuel został wysłany do stolicy Weteros jako kontakt z Lady Sveltaną, podczas gdy Arthos pomagał Martinowi w przygotowaniu oddziałów. Po zdobyciu Królewskiej Przystani obaj przyjęli białe płaszcze, przysięgając bronić swojego długoletniego dowódcy i przyjaciela.

    Charakter: Bracia wykształcili niezwykłą lojalność wobec Złotej Kompanii i swoich towarzyszy, którzy przygarnęli ich i dali nowe życie. Gotowi są walczyć u boku swoich braci z kompanii do ostatniej kropli krwi, zawsze z uśmiechem na ustach. Nie są skorzy do przemocy, jednak w czasie walki czują się jak ryba w wodzie i zawsze cieszą się, kiedy mogą się z kimś zmierzyć. Należą do ludzi o sporym poczuciu humoru, jednak umieją okazać powagę, kiedy jest to konieczne.

    Umiejętności:
    Samuel: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka mieczem, sztyletami oraz kopią, pływanie, strzelanie z kuszy, dowodzenie, gra na flecie.
    Arthos: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka mieczem, sztyletami oraz kopią, pływanie, dowodzenie, gra na lutni, zna się na ziołach.

    Ekwipunek:
    Samuel: Miecz półtoraręczny, biała zbroja półpłytowa z płaszczem tego samego koloru, dwa sztylety, koń bojowy, flet, mała kusza i bełty.
    Arthos: Długi miecz, biała tarcza, biała zbroja półpłytowa z płaszczem tego samego koloru, dwa sztylety, koń bojowy, lutnia, torba z ziołami.


    Złota Kompania

    Kompania najemników założona przez Bittersteela i synów Daemona I Blackfyre, która skupiała lojalistów Czarnego Smoka wygnanych z Westeros. Chociaż najemnicy cieszą się raczej wątpliwą reputacją, Złota Kompania jest wyjątkiem, jako formacja, która nigdy nie zerwała kontraktu i nie poddała się przekupstwu. Zawsze dumnie wspominają swoje motto "Nasze słowo jest dobre jak złoto". Uważani są za najlepszą oraz najlepiej zorganizowaną kompanię najemną Essos oraz Westeros. Mówi się, że dyscyplina jest jak mleko matki dla ludzi Złotej Kompanii. Ich okrzyk wojenny to "Pod złotem,gorzka stal", oddają w ten sposób hołd Bittersteelowi. Sztandarem jednostki są zalane złotem czaszki jej dowódców. Po zajęciu przez Blackfyre'ów Żelaznego Tronu na przełomie 281 i 282 roku AL, kompania została przekształcona przez króla Daemona IV Blackfyre w armię zawodową korony.

    Godność postaci: Irving
    Wiek: 31
    Miejsce urodzenia: Stare Miasto
    Obecne Stanowisko: Maester Złotej Komapnii
    Ród: Syn wędrownego rycerza

    Wygląd: Mężczyzna średniego wzrostu, lepiej zbudowany od większości maesterów ze względu na częste podróże i konieczność spędzania wielu dni w siodle. Nosi krótko przystrzyżone brązowe włosy i krótką brodę tego samego koloru. Nosi szaty zakonu oraz wykuty własnoręcznie łańcuch.

    Historia: Urodzony w Starym Mieście jako syn wędrownego rycerza i służki z Cytadeli. Ze względu na bystry umysł i "rozmowę" matki z jednym z maesterów udało mu się rozpocząć nauki, a po kilku latach zaczął wykuwać swój łańcuch. Do bliskiej zguby doprowadziła go ciekawość... Większość maesterów śmiała się za jego plecami z powodu zainteresowania "Wyższymi Tajemnicami", przez co miał niewielu przyjaciół którzy poparliby go w czasie sporu z jednym z arcymaesterów. Irving odkrył, że okrada on zakon, jednak musiał uciekać, kiedy dowiedział się, że podstępny arcymaester zrzucił całą winę na niego i następnego dnia ma zostać aresztowany, a następnie wydalony z Cytadeli oraz najpewniej wysłany na Mur. W ten sposób trafił do Essos, a tam zaciągnął się do Złotej Kompanii. Tak jak większość maesterów jest przywiązana do zamku i zobowiązuje się służyć radą jego władcy oraz wspierać jego ludzi, tak Irving związał się z Kompanią. A jako kolejny przygarnięty wygnaniec, odznacza się nawet większą lojalnością niż większość członków jego zakonu.

    Charakter: Irving należy do ludzi niezwykle ciekawych świata, nie pozwoli żeby jakakolwiek tajemnica pozostała nierozwiązana. Jest jednocześnie niezwykle poważny i wszystkie zagadki rozwiązuje z wyrazem niezwykłego skupienia na twarzy oraz przy zachowaniu stoickiego spokoju. Kiedy naprawdę uda się go rozbawić na jego twarzy pojawia się tylko nieznaczny uśmiech. Pozostaje lojalnym towarzyszem i przyjacielem. Niezwykle fascynuje go magia i starożytna Valyria.

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konno, umie się bronić sztyletem, rozległa wiedza o ziołach, medycynie, historii, taktyce, ekonomii oraz kilku rzemiosłach wyniesiona z Cytadeli, hodowla i trening kruków, znajomość "Wyższych Tajemnic", zna Valyriański

    Ekwipunek: Łańcuch i szaty maestera, koń, sztylet ukryty w szacie, sporo ziół, flakoników i innych przydatnych rzeczy schowanych w kieszeniach szaty, torba z najpotrzebniejszymi rzeczami, kufer wypełniony księgami.



    Godność postaci: Jon "Stary Grab"
    Wiek: 43
    Miejsce urodzenia: Okolice Norvos
    Obecne Stanowisko: Dowódca Garnizonu Smoczej Skały
    Ród: -

    Wygląd: Wysoki i postawny mężczyzna, z krótko przystrzyżonymi, poprzetykanymi siwizną, brązowymi włosami i podobną brodą. Twarz ma surową i zawsze spokojną, przyozdobioną kilkoma bliznami.

    Historia: Jon jak duża część Złotych nie dołączył do kompanii, a urodził się w niej. Z dumą opowiada o tym, że jego rodzina od czterech pokoleń służy pod sztandarem ze złotymi czaszkami, przekazując sobie z pokolenia na pokolenie tarczę z wymalowanym grabem. Od tarczy właśnie, siwiejących włosów oraz strasznie spokojnego usposobienia nazywany jest "Starym Grabem". Od dziecka uczony był, aby zostać oficerem Złotej Kompanii. Służył jako giermek, a później walczył u boku najlepszych jako rycerz. Jako jeden z najlepszych strategów i najbardziej szanowanych przez ludzi dowódców był jednym z nauczycieli Daemona Blackfyre. Obecnie jako jednemu z najlojalniejszych i najzdolniejszych ludzi przypadło mu zadanie dowodzenia garnizonem Smoczej Skały.

    Charakter: Może i Stary Dąb uśmiecha się rzadko i  mówi się, że nikt nigdy nie słyszał jego śmiechu, jednak cieszy się niezwykłym posłuchem wśród swoich żołnierzy, którzy cenią go jako doskonałego dowódcę, który pomimo ponurego usposobienia troszczy się o swoich ludzi. Jon jest twardy, lojalny i nie traci głowy w wydawałoby się beznadziejnych sytuacjach.

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka mieczem, sztyletami oraz kopią, pływanie, strzelanie z kuszy, dowodzenie, perswazja.

    Ekwipunek: Długi miecz, tarcza z grabem, zbroja półpłytowa, sztylet, koń bojowy, kusza z zapasem bełtów.



    Godność postaci: Tywin Hill
    Wiek: 27
    Miejsce urodzenia: Sporne Ziemie
    Obecne Stanowisko: Oficer Złotej Kompanii
    Ród: -

    Wygląd: Zielone oczy, średniej długości blond włosy i... 138cm wzrostu. Hill jest karłem, pozostaje jednak całkiem dobrze zbudowany i silny jak na swoje możliwości.

    Historia: Tywin urodził się w Złotej Kompanii jako syn Tommena Hilla. Jego rodzina szczyci się służbą w jednostce od pięciu pokoleń. Tywin jednak... urodził się karłem. Na początku ojciec nie przyjął tego dobrze, sir Tommen przez kilka dni chodził zalany. Jednak nagle coś się odmieniło. Pewnego ranka przyszedł do namiotu, w którym był jego syn trzeźwy i czysty, aby powiedzieć: "Karzeł czy nie, jesteś moim synem chłopcze i będziesz służył tu wzorowo jak ja, mój ojciec i jego ojciec przed nim." W ten sposób pomimo niewielkiego wzrostu Tywin został członkiem Złotej Kompanii. I chociaż nie mógł walczyć tak skutecznie jak inni, szybko okazało się, że jest niezwykle bystry, a także doskonale radzi sobie z kuszą. Dzięki swojej błyskotliwości piął się coraz wyżej, a żołnierze zaczęli darzyć go szacunkiem. Wkrótce stał się jednym z głównych oficerów Złotej Kompanii i jednym z najważniejszych doradców Czarnego Smoka, z którym często grywa w cyvasse.

    Charakter: Tywin jest niezwykle inteligentnym człowiekiem. Słynie też z najlepszego poczucia humoru w całej kompanii, które zawdzięcza w dużej mierze dystansowi do siebie, który zdobył jako karzeł. Zawsze wspomina też z dumą swoich przodków i szczycie się tym jak długo jego rodzina związana jest ze Złotą Kompanią.

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka sztyletem i toporkiem, pływanie, dowodzenie, perswazja, strzelanie z kuszy na wysokim poziomie, manipulacja, zna valyriański, matematyka i inżynieria, handel.

    Ekwipunek: Toporek, dopasowana zbroja półpłytowa, dwa sztylety, koń bojowy, kusza z zapasem bełtów.



    Godność postaci: Robb "Zimny"
    Wiek: 23
    Miejsce urodzenia: Północ
    Obecne Stanowisko: Oficer Złotej Kompanii
    Ród: -

    Wygląd: Wysoki, szczupły i dobrze zbudowany mężczyzna. Ma ciemnobrązowe loki i krótko przystrzyżoną brodę w tym samym kolorze. Spod krzaczastych brwi uważnie obserwują świat spokojne, szare oczy.

    Historia:

    Charakter:

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konna, walka mieczem, sztyletami oraz kopią, pływanie, dowodzenie, perswazja, tresura zwierząt.

    Ekwipunek: Miecz półtoraręczny, zbroja półpłytowa, dwa sztylety, koń bojowy, duży pies bojowy.







    Ludzie z Królewskiej Przystani

    Godność postaci: Victarion
    Wiek: 53
    Miejsce urodzenia: Królewska Przystań
    Obecne Stanowisko: Wielki Maester
    Ród: Rosby (dalszy krewny)

    Wygląd: Średniego wzrostu, chudy mężczyzna. Rzadkie siwe włosy nosi zaczesane do tyłu, szczyci się swoją długą, białą brodą. Nosi szaty swojego zakonu oraz łańcuch złożony z wielu ogniw, które wykuł przez lata studiów w Cytadeli.

    Historia:

    Charakter:

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, jazda konno (niezbyt dobrze), rozległa wiedza o ziołach, medycynie, historii, taktyce, ekonomii oraz kilku rzemiosłach wyniesiona z Cytadeli, hodowla i trening kruków, znajomość Valyriańskiego.

    Ekwipunek:  Łańcuch i szaty maestera, sporo ziół, flakoników i innych przydatnych rzeczy schowanych w kieszeniach szaty, torba z najpotrzebniejszymi rzeczami, obszerne zapasy w komnatach w stolicy.


    Godność postaci: Ambrose
    Wiek: 49
    Miejsce urodzenia: Królewska Przystań
    Obecne Stanowisko: Mądrość w Gildii Alchemików
    Ród: -

    Wygląd: Niski, blady mężczyzna, który ze stresu związanego z pracą alchemika kompletnie już wyłysiał. Zachował jednak czarną, poprzetykaną siwizną kozią bródkę. Zawsze ubrany jest w szaty swojego stowarzyszenia.

    Historia:

    Charakter:

    Umiejętności: Czytanie i pisanie, zna Valyriański, znajomość ziół i substancji chemicznych, obszerna wiedza alchemiczna, sekrety Gildii Alchemików.

    Ekwipunek: Szata gildii, mieszek z monetami, torba z najpotrzebniejszymi przyborami, sporo ksiąg i przyrządów alchemicznych w siedzibie Gildii.

      Obecny czas to Czw Mar 28, 2024 10:36 pm