Gra o Tron

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Forum aktualnie zamknięte.


    Załoga "Gołębicy" (NPC Zbiorowy)

    Eryk Greyjoy
    Eryk Greyjoy


    Liczba postów : 257
    Join date : 29/05/2014
    Skąd : Pyke

    Załoga "Gołębicy" (NPC Zbiorowy) Empty Załoga "Gołębicy" (NPC Zbiorowy)

    Pisanie by Eryk Greyjoy Pią Lip 10, 2015 7:48 pm

    Załoga wolnego Drakkaru Eryka Greyjoy'a to zbieranina indywidualistów, poszukująca pracy i spokojnego miejsca do życia poza deszczowymi i objętymi chaosem wyspami. W tym temacie będzie co nieco powiedziane o każdym jej członku, poza Erykiem który ma własną kartę. Zacznijmy od ważniejszych ludzi na pokładzie -

    (Szablon)
    Imię, przydomek:
    Funkcja:
    Opis (Historia&Charakter&Wygląd w pigułce):
    Umiejętności:



    Imię, przydomek: Cedric, zwany Skalnym Psem
    Funkcja: Pierwszy Oficer
    Opis: Cedric pochodzi z Harlaw, jest synem wolnego Marynarza (odpowiednik wolnego chłopstwa na wyspach, w dalekiej linii potomek Poddańców). Jak sam twierdzi, został wyklęty przez ojca i braci i wygnany z domu, za zniszczenie Drakkara, którym płynęli razem na rajd. Powiada, że wybił dziurę w dnie, która niezauważona niemal zatopiła okręt. Rodzina rozpuściła także na wyspach odpowiednie plotki, które naraziły Cedrica na wyśmiewanie, i skończyły się tym, że nikt nie chciał wziąć go na statek. Po tym tragicznym wydarzeniu tułał się po wyspach, dzień w dzień ćwicząc walkę mieczem - ostatnim przedmiotem jaki mu został po rodzinnym domu. Tylko dzięki niemu zdołał się utrzymać, i z pogardliwego przydomka, który mu nadano (Skalny Kundel) został Skalnym Psem. Popadł jednak w alkoholizm, który Utopiony zesłał na niego, prawdopodobnie jako karę za zbyt wielkie ambicje w dziedzinie miecznictwa. Został zaproszony przez Eryka na pokład Gołębicy, zwabiony możliwością dowodzenia statkiem.

    Umiejętności: Dowodzenie (załogą Statku), Pływanie, Spostrzegawczość, Profesja (Łupieżca/Wyspiarski Miecznik), Unik, Walka Bronią (Miecz "półtora ręczny" zaawansowany), Wiedza (Lokalna, Żelazne Wyspy, Zastraszanie, Żeglarstwo, Parowanie.




    Imię, przydomek: Ignatius, zwany Tasakiem
    Funkcja: Medyk Okrętowy
    Opis: Urodzony w Lordsporcie, jako członek rodziny zajmującej się zbieraniem haraczów dla Botley'ów i Greyjoy'ów, Ignatius nie miał najprostszej drogi do zostania lekarzem. Rodzice, zwabieni obietnicą wielkich pieniędzy które ich wykształcony syn miałby przynosić do domu, oddali go pod wychowanie znachorowi, który zamieszkał na wyspach. Ignatius nie był z tego zbyt zadowolony, ale spodobała mu się praca jako pomocnik lekarza. Ukradł mu więc wszystkie potrzebne ryciny, a chatę i samego mistrza podpalił. Z właściwym sobie czarnym humorem stwierdził wtedy, że "Nie lubi konkurencji" i poszedł otworzyć za (także skradzione) oszczędności starca własną przychodnię. Jako samouk, szybko zdobył wśród wyspiarzy pseudonim "Tasak", właściwy narzędziu którym w pierwszych latach kariery Igi lubił się posługiwać. Dorabiał także jako balwierz, ale na szczęście nie cieszył się w tym środowisku równie złą sławą co jako lekarz. Potem jednak, przeszło mu, i stał się naprawdę wartościowym medykiem, co zauważył Eryk Greyjoy, który niejednokrotnie odwiedził zakład "Tasaka". Kiedy, podczas rujnującej Wyspy epidemii, chorzy których przyjmował Ignatius zdemolowali i rozkradli jego dobytek, na który pracował całe życie - to właśnie Eryk wyciągnął do niego pomocną dłoń i zaoferował robotę na statku. Tasak bez wahania zaakceptował propozycję.

    Umiejętności: Charakteryzacja (fryzjerstwo), Czytanie i Pisanie, Leczenie, Profesja (Medyk), Profesja (Balwierz), Rzemiosło (Przygotowywanie Medykamentów), Spostrzegawczość, Zielarstwo, Wiedza (Lokalna, Żelazne Wyspy).





    Imię, przydomek:
    Kajafasz, Utopiony Kapłan
    Funkcja: Jeden z kapłanów na "Gołębicy"
    Opis: Niewiele wiadomo o życiu Kajafasza, który wedle swoich opowieści przed spotkaniem Utopionego Boga w jego komnatach był jednym z nawigatorów na okrętach Żelaznej Floty. Samo spotkanie, podług opowieści, zrewolucjonizowało życie Kajafasza. Stał się małomówny, łysy i nadał sobie niespotykane w żadnym rejonie Westeros imię. Od zawsze był rosłym, barczystym mężczyzną, jednak kiedy spacerował ze swoim kosturem po plażach Pyke i odprawiał swoje pradawne rytuały, było to szczególnie widoczne. Ludzie, szczególnie ci religijni, twierdzili że Utopiony dał Kajafaszowi jakąś nową siłę by korzystając z niej skuteczniej nawracał. Jednak nie musi być to prawda, szczególnie że kapłan nie potrafi korzystać z broni innej niż swój kolczasty kostur. Razem z innym kapłanem, nazywanym Annaszem - stanął na pokładzie "Gołębicy" w roli przyzwoitki dla młodego lorda Greyjoy'a.

    Umiejętności: Przekonywanie, Gusła (Rytuały Utopionych), Nawigacja, Pływanie, Walka Bronią (średnio zaawansowany, Kostur), Wiedza (Lokalna, Żelazne Wyspy), Wiedza (Religie, Utopiony Bóg), Wiedza (Tajemna, wszystko co może wiedzieć o tych sprawach kapłan), Zastraszanie, Żeglarstwo.





    Imię, przydomek:
    Annasz, Utopiony Kapłan
    Funkcja: Drugi z Utopionych Kapłanów na "Gołębicy"
    Opis: O ile Kajafasz opowiadał coś na temat swojej przeszłości, o Annaszu nie wiadomo prawie nic. Prawdopodobnie nie pochodził z plebsu, bowiem jest piśmienny. Jednakże żaden z wyspiarzy Starej Wyk nie rozpoznaje w bełkoczącym kapłanie członka swojej rodziny. Gadatliwy i zgryźliwy, ale okazjonalnie przydatny, Annasz jest zwolennikiem wojującej odmiany wiary w Utopionego Boga, wedle której jego wyznawcy mają rządzić światem...

    Umiejętności: Blef, Czytanie i Pisanie, Gadanina, Gusła (Rytuały Utopionych), Walka Bronią (początkujący, Kostur), Wiedza (Lokalna, Żelazne Wyspy), Wiedza (Religie, Utopiony Bóg), Wiedza (Inżynieria), Leczenie (nie medyczne, raczej ludowe), Żeglarstwo.




    Imię, przydomek: Corwyn, Syn Sołtysa
    Funkcja: Ekonom i Kwatermistrz "Gołębicy"
    Opis: Dzieciństwo spędził jak każde dziecko zamieszkujące na wsi w Dorzeczu, wraz z kochającą rodzina zajmując się zarządzaniem jedną z wiosek w domenie Lothstonów. Ojciec szkolił go w tajnikach zarządzania, aby syn mógł godnie zastąpić go na stanowisku sołtysa. Jednakże pewnego dnia, gdy Corwyn był już całkiem dorosły, a jego ojciec szykował się do emerytury, do wioski napłynęły "Upiory" jak mówili o nich miejscowi. Odziani w czarne zbroje, i jeżdżący na równie czarnych koniach osobnicy zapragnęli oddania wszystkich dzieci wioski jako "trybutu". Mieszkańcy się postawili. Gdy oni byli masakrowani, Sołtys kazał swoim dzieciom uciekać, co Corwyn i jego młodsza siostra - Laina, posłusznie wypełnili. Tułali się za chlebem, aż dotarli do Lannisportu, gdzie znalazł ich Eryk i zaproponował służbę na statku.

    Umiejętności: Zarządzanie, Rolnictwo, Zarządzanie, Wiedza (Lokalna, Dorzecze), Jazda Konna (Powszechna), Sztuka Przetrwania, Ukrywanie się, Walka Bronia (początkujący, broń obuchowa).





    Imię, przydomek: Laina, córka Sołtysa
    Funkcja: Dziewczyna na statku, Muzykantka
    Opis: Młoda dziewczyna dorastała na wsi wraz ze starszym bratem, i nikt jej w tym nie przeszkadzał. Została nauczona szycia, zbierania owoców i dobrego zachowania, aby nie narobić wstydu rodzinie jako przyszła żona. Od najmłodszych lat przejawiała talent do śpiewania i zamiłowanie do muzyki, które wykorzystywała, w wolnych chwilach trenując piosenki. Podczas zabaw z przyjaciółkami, zawsze była najzwinniejsza i najbardziej gibka z nich wszystkich, toteż twoje występy przed resztą wsi często uzupełniała tańcem. Atak upiorów na wioskę przetrwała ciężko, ale towarzystwo ukochanego brata bardzo jej pomogło i utrzymało w niezłym stanie psychicznym. W Lannisporcie, Eryk przyjął ja wraz z bratem do załogi statku.

    Umiejętności: Akrobatyka, Charakteryzacja (kobiece sprawy), Gadanina, Kuglarstwo, Jazda Konna (Powszechna), Opieka nad Zwierzętami (Gospodarskie), Plotkowanie, Rzemiosło (Szycie), Sztuka (Śpiew), Sztuka (Taniec), Unik, Wiedza (Lokalna, Dorzecze).





    Pozostali członkowie załogi, żołnierze Greyjoy'a - 60 młodych łupieżców z Pyke, zdrowych i silnych, jednakże nie pozbawionych wad. Informacje o nich będą się ujawniały w formacie:

    (Szablon)
    Imię:
    Coś dobrego na temat żołnierza: (Zaleta, niespotykana umiejętność itd.)
    Coś złego na jego temat: (Wada, nałóg, zboczenie itd.)

      Obecny czas to Czw Mar 28, 2024 9:58 am