Godność postaci:
lord Hallis Reed
Wiek:
30 lat
Miejsce urodzenia:
Strażnica nad Szarą Wodą
Stanowisko:
Lord Przesmyku
Ród:
Reed
Wygląd:
Hallis jest stosunkowo wysoki, ma 7 stóp. Ma gęste, długie włosy koloru ciemnego blondu związane w kucyk. Na jego twarzy rośnie wspaniała broda. Jego oczy mają kolor bagna, na którym żyje. Ma szerokie barki i atletyczne ciało, które ćwiczy trenując codziennie na dziedzińcu swojego zamku. Nosi na sobie zazwyczaj lekką zbroję łuskową i szatę z herbem Reedów. U pasa zwisa mu miecz bastardowy z przekutej w Qohorze qohorickiej stali z szmaragdem w kształcie jaszczurolwa na jelcu i klindze barwionej na zielono. Podczas bitwy nosi także basałyk. i sieć na żaby. Ma hełm z przyłbicą w kształcie jaszczurolwa. Ma nieco orli nos i załamaną linię krzaczastych brwi. Na codzień ubiera się w lekką szatę w kolorach zielonym i brązowym, od święta w szatę rodowa z herbem. W jego rękach często spoczywa proca na kamienie, lub kawałki szkła i trójząb na żaby.
Charakter:
Jest mężczyzną twardym i nieugiętym. Jeśli ktoś mu kiedyś podpadł, zapamięta to do końca życia. Nie jest jednak bez serca i kiedy jego poddanym, lub bliskim coś się dzieje, albo ktoś im robi krzywdę Hallis stanie w ich obronie. Z tego powodu jest bardzo kochany przez lud Przesmyku. Przede wszystkim nienawidzi Freyów, ale nie jest głupi i nie wywołuje wojny, lecz gdy ich spotka jest wobec nich co najmniej oschły. Mimo względnego opanowania, rozjuszony dosłownie rozwala w pył delikwenta.
Główne zalety i wady:
- Charyzma
- Urodzony wojownik
- Szał
Historia:
251 oP
Lord Quentyn Reed organizuje ucztę z okazji narodzin dziedzica. Przybywają wszyscy lordowie z Północy. Balują do rana. W nocy zaczyna padać deszcz i Quentyn musi zakwaterować gości w komnatach gościnnych. W tym samym czasie jego żona lady Theona Rosby umiera w konwulsjach otruta trucizną z Lys. Quentyn dowiaduje się o tym dopiero następnego dnia, gdy służba znajduje jej ciało martwe w komnacie lorda.
260 oP
Lord Quentyn rusza na wojnę z Freyami. Mały Hallis chce zobaczyć rycerzy i uprzednio ukradłszy kuca jakiemuś chłopowi podąża za ojcem. Na miejscu jakiś pomniejszy lord z Dorzecza daje Hallis owi schronienie w swoim zamku. Młody Reed obserwuje jak rycerze z Przesmyku walczą trójzębami i pozwalają
uzbrojonych w miecze Freyów. Tego dnia zapragnął nauczyć się tak walczyć.
262 oP
W wieku lat 11 zaczyna naukę walki wręcz i pierwsze, czego chce się nauczyć to walka trójzębem. W międzyczasie trenuje tężyznę fizyczną. Po roku wygląda bardziej jak Baratheon niż Reed. Pobiera także nauki bałkańskiego i geografii Westeros oraz Essos. Rok potem w pełni opanowuje styl walki trójzębem i zaczyna naukę walki mieczem półtoraręcznym. Idzie mu to całkiem nieźle, aczkolwiek nie tak dobrze jak trójzębem.Po jakimś czasie jednak staje się najlepszym fechmistrzem na Przesmyku.
270 oP
W roku 270 kończy dziewiętnaście lat i w maju zostaje pasowany na rycerza. W prezencie z tej właśnie okazji dostaje od ojca nowy, kupiony specjalnie na tę okazję zielony miecz ze stali qohorickiej ze szmaragdem w kształcie jaszczurolwa w jelcu. W tym też roku lord Tarly organizuje turniej rycerski w Hornhill. Hallis przybywa na niego i wygrywa w walce zbiorowej, pokonując
wszystkich mieczem i trójzębem.
278 oP
Umiera lord Quentyn i Hallis zostaje lordem Przesmyku. Pierwsze co robi, to jedzie do Astaporu i kupuje 10 oddziałów po 100 Nieskalanych i wraca z tak pozyskaną armią na Przesmyku. Miesiąc później lord Stark rusza na wojnę i wzywa chorążych. Hallisowi każe chronić Północ od południa. Reed przystaje na to i pozostaje w Strażnicy nad Szarą Wodą. Przez resztę roku nie działo się nic godnego uwagi.
281 oP
W tym roku broni Przesmyku przed siłami króla. Udaje mu się wyrobić dzięki Nieskalanym. Jeszcze tego samego miesiąca płynie do Astaporu i kupuje wszystkich Nieskalanych, około 100 oddziałów po 100 żołnierzy. By uchronić się od zapłacenia Dobrym Panom należności, każe Nieskalanym zabić Dobrych Panów i wraca na Przesmyk.
Umiejętności:
- Znajomość Valyriańskiego
- Znajomość geografii Westeros.
- Pobieżna znajomość geografii Essos
- Znajomość historii Westeros i Valyrii
- Walka mieczem półtora i jednoręcznym
- Walka basałykiem
- Walka trójzębem
- Walka procą
- Walka z sieci
Ekwipunek:
lord Hallis Reed
Wiek:
30 lat
Miejsce urodzenia:
Strażnica nad Szarą Wodą
Stanowisko:
Lord Przesmyku
Ród:
Reed
Wygląd:
Hallis jest stosunkowo wysoki, ma 7 stóp. Ma gęste, długie włosy koloru ciemnego blondu związane w kucyk. Na jego twarzy rośnie wspaniała broda. Jego oczy mają kolor bagna, na którym żyje. Ma szerokie barki i atletyczne ciało, które ćwiczy trenując codziennie na dziedzińcu swojego zamku. Nosi na sobie zazwyczaj lekką zbroję łuskową i szatę z herbem Reedów. U pasa zwisa mu miecz bastardowy z przekutej w Qohorze qohorickiej stali z szmaragdem w kształcie jaszczurolwa na jelcu i klindze barwionej na zielono. Podczas bitwy nosi także basałyk. i sieć na żaby. Ma hełm z przyłbicą w kształcie jaszczurolwa. Ma nieco orli nos i załamaną linię krzaczastych brwi. Na codzień ubiera się w lekką szatę w kolorach zielonym i brązowym, od święta w szatę rodowa z herbem. W jego rękach często spoczywa proca na kamienie, lub kawałki szkła i trójząb na żaby.
Charakter:
Jest mężczyzną twardym i nieugiętym. Jeśli ktoś mu kiedyś podpadł, zapamięta to do końca życia. Nie jest jednak bez serca i kiedy jego poddanym, lub bliskim coś się dzieje, albo ktoś im robi krzywdę Hallis stanie w ich obronie. Z tego powodu jest bardzo kochany przez lud Przesmyku. Przede wszystkim nienawidzi Freyów, ale nie jest głupi i nie wywołuje wojny, lecz gdy ich spotka jest wobec nich co najmniej oschły. Mimo względnego opanowania, rozjuszony dosłownie rozwala w pył delikwenta.
Główne zalety i wady:
- Charyzma
- Urodzony wojownik
- Szał
Historia:
251 oP
Lord Quentyn Reed organizuje ucztę z okazji narodzin dziedzica. Przybywają wszyscy lordowie z Północy. Balują do rana. W nocy zaczyna padać deszcz i Quentyn musi zakwaterować gości w komnatach gościnnych. W tym samym czasie jego żona lady Theona Rosby umiera w konwulsjach otruta trucizną z Lys. Quentyn dowiaduje się o tym dopiero następnego dnia, gdy służba znajduje jej ciało martwe w komnacie lorda.
260 oP
Lord Quentyn rusza na wojnę z Freyami. Mały Hallis chce zobaczyć rycerzy i uprzednio ukradłszy kuca jakiemuś chłopowi podąża za ojcem. Na miejscu jakiś pomniejszy lord z Dorzecza daje Hallis owi schronienie w swoim zamku. Młody Reed obserwuje jak rycerze z Przesmyku walczą trójzębami i pozwalają
uzbrojonych w miecze Freyów. Tego dnia zapragnął nauczyć się tak walczyć.
262 oP
W wieku lat 11 zaczyna naukę walki wręcz i pierwsze, czego chce się nauczyć to walka trójzębem. W międzyczasie trenuje tężyznę fizyczną. Po roku wygląda bardziej jak Baratheon niż Reed. Pobiera także nauki bałkańskiego i geografii Westeros oraz Essos. Rok potem w pełni opanowuje styl walki trójzębem i zaczyna naukę walki mieczem półtoraręcznym. Idzie mu to całkiem nieźle, aczkolwiek nie tak dobrze jak trójzębem.Po jakimś czasie jednak staje się najlepszym fechmistrzem na Przesmyku.
270 oP
W roku 270 kończy dziewiętnaście lat i w maju zostaje pasowany na rycerza. W prezencie z tej właśnie okazji dostaje od ojca nowy, kupiony specjalnie na tę okazję zielony miecz ze stali qohorickiej ze szmaragdem w kształcie jaszczurolwa w jelcu. W tym też roku lord Tarly organizuje turniej rycerski w Hornhill. Hallis przybywa na niego i wygrywa w walce zbiorowej, pokonując
wszystkich mieczem i trójzębem.
278 oP
Umiera lord Quentyn i Hallis zostaje lordem Przesmyku. Pierwsze co robi, to jedzie do Astaporu i kupuje 10 oddziałów po 100 Nieskalanych i wraca z tak pozyskaną armią na Przesmyku. Miesiąc później lord Stark rusza na wojnę i wzywa chorążych. Hallisowi każe chronić Północ od południa. Reed przystaje na to i pozostaje w Strażnicy nad Szarą Wodą. Przez resztę roku nie działo się nic godnego uwagi.
281 oP
W tym roku broni Przesmyku przed siłami króla. Udaje mu się wyrobić dzięki Nieskalanym. Jeszcze tego samego miesiąca płynie do Astaporu i kupuje wszystkich Nieskalanych, około 100 oddziałów po 100 żołnierzy. By uchronić się od zapłacenia Dobrym Panom należności, każe Nieskalanym zabić Dobrych Panów i wraca na Przesmyk.
Umiejętności:
- Znajomość Valyriańskiego
- Znajomość geografii Westeros.
- Pobieżna znajomość geografii Essos
- Znajomość historii Westeros i Valyrii
- Walka mieczem półtora i jednoręcznym
- Walka basałykiem
- Walka trójzębem
- Walka procą
- Walka z sieci
Ekwipunek: