1. Gracz mówi administratorowi kogo chce otruć i mniej więcej kiedy. Administrator zobowiązany jest dochować tajemnicy, chyba że powie to innym administratorom, jednak wtedy też pozostali muszą zachować milczenie. Może to powiedzieć też Mistrzowi Gry niebędącemu administratorem, jednak pamiętajmy że wg regulaminu śmierć gracza odbywa się za pozwoleniem administratora - w takim przypadku dany MG zgłasza to adminowi po prostu do zatwierdzenia.
2. Gracz mówi też, gdy fabuła posunie się do odpowiedniego czasu, jakiej trucizny zamierza użyć i w jakim momencie. Rodzaj trucizny potrzebny jest do fabularnego opisania odczuć otrucia. Polecam zajrzeć tutaj: http://awoiaf.westeros.org/index.php/Poison.
3. Gracz nie musi pisać w postach, że przygotowuje truciznę itd albo że ją dostaje/kupuje. Wystarczy, że zajdzie sytuacja gdy mógłby dostać truciznę lub ją zrobić - siedzi w ogrodzie z przyjacielem, kapitanem straży i rozmawiają zupełnie o czymś innym i nawet nie wspominacie słówkiem trucizny, wybiera się do miasta na spacer lub do innej postaci gracza (wtedy może coś po drodze kupić/dostać) albo siedzi w swojej komnacie i załatwia swoje sprawy, czy jak to inaczej można ująć bez podejrzeń. Po prostu nie trzeba nawet sugerować w postach, że ma się truciznę.
Jeśli chodzi o moment otrucia, mamy dwie możliwości: (i nadal wystarczy, żeby truciciel by choć przez pewien czas w tej samej komnacie lub w jakiś inny sposób UMOŻLIWIŁ otrucie, nie musi nic o truciu pisać)
-gracz jest w komnacie w momencie otrucia; sam otruwa w jakiś sposób innego gracza i rzut jest wykonany na samo otrucie (na sam akt podania trucizny)
-gracz może być obecny lub nie, zleca komu innemu otrucie; jeśli jest to inny gracz to rzut także wykonywany jest tylko na otrucie, a to jak postąpi inny gracz to jest sprawa tego gracza (może zdradzić lub nie); jeśli jest to NPC, to jest dodatkowy rzut na jego postępowanie
4. Mistrz Gry pisze odpowiedni post w odpowiednim momencie.
2. Gracz mówi też, gdy fabuła posunie się do odpowiedniego czasu, jakiej trucizny zamierza użyć i w jakim momencie. Rodzaj trucizny potrzebny jest do fabularnego opisania odczuć otrucia. Polecam zajrzeć tutaj: http://awoiaf.westeros.org/index.php/Poison.
3. Gracz nie musi pisać w postach, że przygotowuje truciznę itd albo że ją dostaje/kupuje. Wystarczy, że zajdzie sytuacja gdy mógłby dostać truciznę lub ją zrobić - siedzi w ogrodzie z przyjacielem, kapitanem straży i rozmawiają zupełnie o czymś innym i nawet nie wspominacie słówkiem trucizny, wybiera się do miasta na spacer lub do innej postaci gracza (wtedy może coś po drodze kupić/dostać) albo siedzi w swojej komnacie i załatwia swoje sprawy, czy jak to inaczej można ująć bez podejrzeń. Po prostu nie trzeba nawet sugerować w postach, że ma się truciznę.
Jeśli chodzi o moment otrucia, mamy dwie możliwości: (i nadal wystarczy, żeby truciciel by choć przez pewien czas w tej samej komnacie lub w jakiś inny sposób UMOŻLIWIŁ otrucie, nie musi nic o truciu pisać)
-gracz jest w komnacie w momencie otrucia; sam otruwa w jakiś sposób innego gracza i rzut jest wykonany na samo otrucie (na sam akt podania trucizny)
-gracz może być obecny lub nie, zleca komu innemu otrucie; jeśli jest to inny gracz to rzut także wykonywany jest tylko na otrucie, a to jak postąpi inny gracz to jest sprawa tego gracza (może zdradzić lub nie); jeśli jest to NPC, to jest dodatkowy rzut na jego postępowanie
4. Mistrz Gry pisze odpowiedni post w odpowiednim momencie.